آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه ۸۹
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

 اس ام
اس عاشقانه جدیدsms-jok.ir

منبع و مرجع کامل اس ام اس در ایران

 www.kingsms.loxblog.com


 آیا چه کــــس ترا،

از مهربان شدن با من،

مأیوس میکند؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چقدر خوب است كه ما آنقدر به هم نزدیکیم که همیشه فاصله لعنتی مان را با "این" خطاب می کنیم.

"این" به همه اون ها در " یا "تو ضمیر اشاره نزدیک منی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بازی تمام شد  و تو بردی

قلبم را در بازی شوخي شوخي سوزاندی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله را هر کسی می تواند لمس کند؛ مهم این است که ما از این فاصله همدیگر را لمس می کنیم.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 یا رب٬ سببی ساز که یارم به سلامت  /  باز آید و برهاندم از بند ملامت

خاک رهِ آن یار سفرکرده بیارید  /  تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آینه هم دلتنگ زیبایی تو می شود گاهی

من به جای خود

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

این پنالتی زنها را دیده ای قبل از زدن ضربه یک مکث می کنند؟

.

می خواهم آن طوری ببوسمت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وای که چه ریتمی دارد زندگی ات! یادم باشد بسپارم برایم با این ریتم آهنگ بسازی. تا من تا ابد برایت بر قــــصم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو به چشمهای همیشه مست و خمارت می نازی.
من به دل، همیشه زاهد و پرهیزگارم.
اما خودم هم میدونم، اونی که آخر سر قافیه رو می بازه،
دل پرهیزگار منه، نه چشمای مست تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چانه می زنی چرا ؟!

ارزان شده

گرانیت برایم دیگر ... !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس سرکاری عاشقانه


 اگه فكر ميكني خيلي  تنهايي
 اگه فكر ميكني كسي دوستت نداره
 اگه فكر ميكني كسي به يادت نيست.

.

.

.
خيلي بيجا ميكني !! پس ما اينجا هويجيم؟؟؟

 

فرق عزیز و دلتنگ :

دلتنگ کسی که پیام میده عزیز کسی که پیام میخونه !

 
 
 

 

جدیدترین اس ام اس مرامی !

زنگ موبایلتیم رفیق ! سایلنت کن خفه شیم !

 

اگه دیدی ازقلبت دودبلند میشه نترس اون منم که معتادمحبتت شدم !

 

لبخند تو را، چند صباحیست ندیدم

یکبار دگر خانه ات آباد،  بگو  ” سیب ” . . .

 

اتل متل هندونه / لبات در قندونه !

آهای عزیز دردونه / دوستت دارم ، مفهومه !؟

اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms-jok.royablog.com

میخواستم دسته گلی برایت بفرستم  اما گفتم تا به دستت برسه پژمرده میشه

پس :

(س) را از گل سرخ

(ل) را از گل لاله

(ا) را از گل اطلسی

(م) را از گل مریم

به عنوان دسته گلی به نام (سلام) تقدیمت میکنم . . .

 

 

 

قبله ی حاجات من کعبه ی چشمان توست؛مرحم زخم تنم گرمی دستان توست

 

 

میدونی قشگترین سرقت دنیاچیه؟ لب ! چون هم دزدیدنش باحاله هم پس دادنش !


 

اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms-jok.royablog.com

 

 

 

هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست  حتی سیلاب فراموشی ها  . . .


.
اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms jadid
قبله ی حاجات من کعبه ی چشمان توست؛مرحم زخم تنم گرمی دستان توست
 
 
میدونی قشگترین سرقت دنیاچیه؟ لب ! چون هم دزدیدنش باحاله هم پس دادنش !
 
هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست  حتی سیلاب فراموشی ها  . . .
 
 

 

 

 

به آن لبخندت که چون لبخند گلهاست / به رخسارت که چون مهتاب زیباست
به گلهای بهار عشق و مستی / به قرآنی که آن را میپرستی
قسم ای نازنین تا زنده ام / تو را من دوست دارم میپرستم  . . .
 
 
 
 
میگن به یاد یکی بخوابی ، خوابشو میبینی ،  میمیرم برات تا همیشه ببینمت . . .
 
 
 
گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یاد آور دوستیها و رفاقتها باش
امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد . . .
 
 
 
قسم به عشق پروانه که وجودش را در راه عشق می سوزاند
و قسم به شمعی که تا سردی عشق می سوزد و ناله اش بر نمی خیزد . . .
 
 
اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms jadid
 
 
دل به عشق خدای یکتا ده  /  قطره را رهی به دریا ده
تا نماند ز عاشقان اثری /  خاک مجنون به آب لیلا ده . . .
 
 
 
 
من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی / ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی . . .
عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد
 
 
ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد . . .
 
 
اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms jadid
استاد کائنات که این کارخانه ساخت
مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت . . .
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید – sms jadid
 
 
 
فارسی : دوست دارم
انگلیسی: i love you
عربی: احبک
ترکی: senis evar youroum
آلمان: ichie bed
بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه !





:: موضوعات مرتبط: sms عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 28 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: